Bestellen en betalen

Heb je vragen over het plaatsen van een bestelling of over de betaling?

In de meeste gevallen kun jij je antwoord hieronder zelf al terugvinden!


Bestellen

Producten die niet op voorraad zijn, kunnen helaas niet besteld worden (behalve pre orders). De meeste producten zijn in bestelling bij onze leverancier. Zo lang de levertijd nog niet bekend is, is het niet mogelijk om een bestelling te plaatsen. Zodra wij meer weten over de levertijd van het product, communiceren we dit via onze website.

Wanneer je een product kunt pre orderen betekent dit dat het product nog niet bij ons op voorraad is, maar wel onderweg is. Door een pre order te plaatsen ben je ervan verzekerd dat je een exemplaar hebt gereserveerd bij de eerstvolgende vracht. We geven daarbij altijd een schatting van wanneer wij het product ongeveer in ons magazijn verwachten. Wanneer het product in ons magazijn is aangekomen, gaan wij het direct verzenden en ontvang je van ons een bericht.

1. Heb jij de bestelling nog niet geplaatst? Dan kun je op de productpagina direct zien of de montageservice mogelijk is bij jouw gekozen artikel. Hier staat dan vermeldt Montageservice aan huis mogelijk. Staat dit niet vermeldt op de productpagina? Dan is het helaas niet mogelijk voor jouw apparaat.

2. Heb jij je bestelling al geplaatst of ontvangen, maar wil je toch graag nog gebruik maken van de montageservice. Kijk dan even op deze pagina of het mogelijk is bij jouw reeds bestelde artikel. Zo ja? Dan kunt u de montageservice bestellen en zal je hierna vanzelf de nodige informatie voor ontvangen.

In verband met de coronamaatregelen is onze showroom helaas gesloten. Het uitproberen van producten is daarom tijdelijk niet mogelijk. We proberen je via e-mail en telefonisch zo goed mogelijk te helpen bij het maken van je keuze.



Betalen

Je kunt gebruik maken van verschillende betaalmethodes. Een overzicht van alle betaalmethodes vind je op de pagina Betalen.

Op het moment dat wij van onze betaalprovider een goedkeuring hebben ontvangen, wordt er een bevestigingsmail gestuurd. Heb je gekozen voor de betaaloptie 'Overboeking', dan kan het hierdoor dus langer duren voordat de bevestigingsmail bij jou binnen komt! Is jouw betaling afgeschreven en heb je de mail nog niet ontvangen? Controleer dan voor de zekerheid ook even jouw SPAM-box. Nog steeds geen duidelijkheid? Neem dan even contact met ons op via het contactformulier.

Vanuit ons systeem wordt automatisch een bestelbevestiging verstuurd op het moment dat je start met de betaling, ook als je daarna de bestelling afbreekt of als de betaling niet gelukt is. Als wij geen betaling hebben ontvangen, wordt de bestelling ook niet in behandeling genomen. Bekijk daarom even of er geld is afgeschreven van je rekening. Is dit niet het geval, dan kun je ervan uit gaan dat de bestelling niet gelukt is en de bestelling dus niet doorgaat. Twijfel je? Neem dan even contact op met onze klantenservice om je (dubbele) bestelling te annuleren.

Een cadeaubon of kortingscode kun je inwisselen in je winkelmandje. Onder het blokje CO2-compensatie vind je de optie Ik heb een cadeaukaart. Hier kun je op klikken en je code invullen. Let op: je kunt slechts 1 code per bestelling gebruiken.
Ben je al op de pagina waar je adresgegevens en betalingsgegevens kunt invullen, dan moet je een stapje terug gaan.



Is je vraag nog niet beantwoord? Neem dan contact met ons op.

Klantreviews
Betersport scoort een 10 / 10 op basis van 100 reviews bij Feedback Company