Wanneer je een product wilt bestellen, bestaat er in Nederland de mogelijkheid om het product aan huis te laten monteren door een vakman van Zoofy. Op afspraak komt er een vakman het artikel bij jou thuis monteren.
De montageservice aan huis kunnen we aanbieden voor hometrainers, spinningfietsen, crosstrainers, loopbanden, airbikes en roeitrainers van de merken Focus Fitness, FitBike en Senz Sports.
Bij deze service dient er rekening te worden gehouden met het gewicht van het artikel. Voor het op locatie zetten van het artikel wordt de volgende verdeling gemaakt:
- Beneden 60 kg: De monteur dient hulp te krijgen van jou (of een ander persoon) met het tillen van het artikel
- 60 kg t/m 80 kg: De monteur dient hulp te krijgen van jou en nog een extra persoon bij het tillen van het artikel
- Boven 80 kg: Je dient er zelf voor te zorgen dat het apparaat al op de gewenste etage staat op de dag van monteren. De monteur brengt het apparaat dus niet naar de gewenste etage.
Hoe gaat het in zijn werk?
Nadat je een bestelling hebt geplaatst wordt jouw fitnessapparaat netjes afgeleverd door onze vervoerder op de door jou gekozen datum. Deze chauffeur zal enkel leveren tot aan de eerste drempel. Voor de montage ontvang je per mail een formulier waarin jij kunt aangeven welke momenten het beste uitkomen voor de montage. Dit formulier sturen wij dan weer door naar Zoofy, zodat zij een monteur bij jou in de buurt kunnen zoeken.
Let op: in sommige gevallen kan het langer duren om een monteur te vinden, aangezien niet iedere regio in Nederland evenveel monteurs beschikbaar heeft.
Kosten voor het parkeren kunnen eventueel gefactureerd worden en zijn dan op jouw rekening. Dit vergoedt de monteur, Zoofy of Betersport niet.