2-3 werkdagen levertijd
Thuis bezorgd in BE & NL
Klantenservice Bel ons +31 (0)77 - 321 10 75
Over 135.000 tevreden klanten sinds onze opening in 2005
Vandaag besteld, dan wordt de bestelling binnen 1-8 werkdagen bij jou thuis afgeleverd*.
Belangrijk hiervoor om te weten is dat dit enkel geldt op werkdagen. Wanneer je in het weekend besteld, dan wordt de bestelling door ons op maandag verwerkt en dinsdag bij je thuis aangeboden. Tijdens Feestdagen gelden afwijkende leverdagen.
Wij bezorgen gratis binnen Nederland en België bij een bestelling van boven de € 40,-.
Voor bestellingen onder de € 40,- rekenen wij € 4,99 verzendkosten in Nederland en € 5,99 verzendkosten in België.
* Dit is enkel mogelijk wanneer dat het bestelde product op voorraad is en de bestelling niet via de betaalmethode ‘bankoverschrijving’ is betaald.
Bij Betersport kun je tijdens het plaatsen van een bestelling zelf bepalen op welke werkdag je de bestelling wenst te ontvangen. Dit kun je aangeven in het winkelmandje.
Het is enkel mogelijk om de bestelling op een zaterdag te laten bezorgen wanneer de bestelling met DPD verzonden wordt. Als dit mogelijk is krijg je tijdens de bestelling de mogelijkheid om de zaterdag als bezorgdatum te kiezen. Is deze keuze niet beschikbaar? Dit betekent dat het niet met DPD wordt verzonden en dus ook niet op zaterdag geleverd kan worden.
All Road
Red je Pakketje
Betersport
Afhalen
Standaard worden de bestellingen geleverd door DPD, Red je Pakketje of All Road. Zij leveren tot aan de eerste drempel van het gebouw. In een enkel geval zal de chauffeur genegen zijn het product met jou naar binnen te dragen, maar let op: vanwege de Arbowetgeving is de chauffeur dit niet verplicht! Pakketten worden - ongeacht het gewicht - niet naar de desgewenste etage gebracht.
Bij zware apparaten streven we er ook naar om deze tot de voordeur te leveren. In veel gevallen worden zware apparaten op een pallet aangeboden, de vervoerder kan in dit geval leveren tot het punt waar ze met de palletwagen kunnen komen.
Was je niet aanwezig tijdens de eerste bezorgpoging? Onze vervoerder zal informatie achterlaten waarmee jij een nieuwe afleverafspraak kunt maken.
Weet je van tevoren dat je niet aanwezig zal zijn en mag het pakket bijvoorbeeld geleverd worden bij de buren? Geef dit dan aan bij onze klantenservice of in het opmerkingenveld tijdens het bestelproces. Let op: ben je twee keer niet thuis tijdens de bezorging, dan kan de transportdienst besluiten het artikel retour te sturen naar ons magazijn.
Laat altijd een aantekening maken op de pakbon van de vervoerder als de verpakking beschadigd is aangekomen. Bewaar te allen tijde de originele verpakking. De betreffende distributiepartner zal op een later tijdstip het beschadigde artikel inclusief verpakking controleren om een claim toe te kennen. Vervoer een beschadigd artikel nooit naar een andere locatie. Indien je dit wel doet, kan een distributeur geen claim meer toekennen.
Heb je interesse om bij Betersport een bestelling te plaatsen, maar dient het geleverd te worden buiten Nederland of België? Stuur dan een mail naar verkoop@betersport.nl of neem telefonisch contact op met de klantenservice. Wij zullen kijken voor de mogelijkheden en je informeren met een vrijblijvende prijsopgave. Geef in de mail aan om welk(e) product(en) het gaat en noteer alle contactgegevens. Wij zullen zo spoedig mogelijk terugkoppelen welke verzendkosten verbonden zullen zitten aan de bestelling.