Levertijd en bezorging

Vragen over levertijd en bezorging?

We beantwoorden ze graag!


We streven ernaar om je bestelling zo snel mogelijk bij je thuis af te leveren. De actuele levertijd vind je in de balk bovenin onze website. Door drukte bij onze vervoerders kan het voorkomen dat je bestelling echter iets langer onderweg is. Zodra wij de bestelling vanuit ons magazijn verzonden hebben, ontvang je een bevestiging en een track en trace code waarmee je de bestelling kunt volgen. Heb je nog geen track en trace code ontvangen? Dan zijn we jouw bestelling nog aan het verwerken.

Heb je een pre-order geplaatst, dan betekent dit dat het product nog niet bij ons op voorraad is. Wij hebben het product besteld bij onze leverancier en het is nog onderweg naar ons magazijn. We kunnen daarom nog geen exacte levertijd geven, maar wel een schatting (bijvoorbeeld eind februari, medio maart, etc.). Omdat de levering van veel factoren afhankelijk is, kunnen wij er helaas ook wel eens naast zitten. Zodra het product in ons magazijn op voorraad is, ontvang je van ons een e-mail met daarin een track en trace code met een exacte leverdatum.

Producten die niet op voorraad zijn, zijn niet te bestellen (met uitzondering van pre orders). Heb jij de bestelling wel kunnen plaatsen en betalen, dan betekent het dat je net op tijd bent geweest!

Vanwege de afmetingen en gewicht van verschillende producten uit je bestelling wordt vaak niet alles in 1 pakket verzonden. Hierdoor kan het voorkomen dat in het sorteerproces bij onze vervoersdienst de pakketten niet bij elkaar blijven en dat een of meerdere pakketjes onverhoopt vertraging oplopen. Is je bestelling niet compleet geleverd, dan willen we je vragen om nog 2 werkdagen te wachten. Is de rest van je bestelling na 2 werkdagen nog steeds niet geleverd, neem dan contact met ons op zodat we een onderzoek kunnen starten.

Standaard worden de bestellingen geleverd door AllRoad of Transmission. Zij leveren tot aan de eerste drempel van het gebouw. Pakketten worden – ongeacht het gewicht – niet naar de gewenste etage gebracht. In een enkel geval zal de chauffeur genegen zijn het product met jou naar binnen te dragen, maar let op: vanwege de Arbowetgeving en coronamaatregelen is de chauffeur dit niet verplicht! Meer informatie over onze bezorgdiensten vind je op de pagina bezorging.

De openingstijden van onze klantenservice vind je helemaal onderin onze website en op deze contact-pagina.

Ja, als je een aankoopt hebt gedaan in onze showroom, kun je de aankoop direct meenemen, mits het product in ons hoofdmagazijn in Panningen op voorraad is. Artikelen uit andere magazijnen moeten altijd opgestuurd worden. Wil je zeker weten dat je het artikel direct kunt meenemen? Neem dan vooraf contact op met onze klantenservice.



Is je vraag nog niet beantwoord? Neem dan contact met ons op.

Klantreviews
Betersport scoort een 10 / 10 op basis van 100 reviews bij Feedback Company